مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

:))))

سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۵۸ ب.ظ

+من  تا الان یه بار از ماسک و شامپو لورآل استفاده کردم که برای یه بار خوب بود. حالا بازم استفاده میکنم و میگم نظرمو.

 

+امروز رفتم یونی ، نیم ساعتی اونجا بودم کسی نیومد به جز یه نفر ، منم اومدم خونه قرار شد واسه امار بهم خبر بده که گفت اونم تشکیل نشده. این قضیه به شدت منو یاد دانشگاه قبلیمون انداخت (!) که همون هفته اول بهمن کلاسا تشکیل میشد نه مثل اینجا که هفته دوم ترمه و دانشگاه امروز کلیییی خلوت بود. 

 

+کتاب «زندگی پیش رو»رو شروع کردم. صوتیه و خوبه. 

 

+به خاطر بسته سی‌وپنج گیگ سه ماهه ام این روزا خیلییی بیشتر اینستا گردی میکنم و کلی ماسک جدید و چیزای جدید برای زیبایی یاد گرفتم :) امروزم اتفاقی جایی خوندم که میشه گوینده کتاب صوتی شد و من دیدم عالیه من که عاشق کتابم و این کارو خیلی دوست دارم. فعلا تست صدا ایمیل کردم برای  سایت نوار تا ببینم چی میشه. انشاا... که قبول شم :) اگه خدا بخواد البته.

 

همینا :) خدایا شکرت :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">