مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

امروز

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۱۱ ب.ظ

از صبح امروز توی تختم بودم تا الان. سه تا فیلم دیدم و یکم کتاب خوندم. خوشبختانه دیروزاتاقم رو واسه عید مرتب کردم و خیلی کاری نمونده. تا بعد عید هم قرار نیست دیگه برم دانشگاه. 

کتابای جدیدی که سفارش دادم فکر کنم فردا برسن، چندیین روزه که خیلی منتظرشونم.

همین :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۱
مژگان ❤😻

نظرات  (۲)

۲۱ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۱۵ پیمان محسنی کیاسری
خوش به حالتون! من هفته بعد دو تکلیف و یک امتحان دارم!
زندگی نشد این…
پاسخ:
ای بابا امتحان اخه این اخر سالی؟! 
حالا عیبی نداره موفق باشید :)
درضمن ما هم کلاس داشتیم تا اخر این هفته، خودمون نرفتیم :)
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۱۵ پیمان محسنی کیاسری
اصلاح می‌کنم! «این هفته»

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">