مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

بهتر بودن

شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ب.ظ

وااای کلا اون قضیه بهنر بودن که اینجا و اینجا راجع بهش نوشته بودم رو فراموش کرده بودم، البته نه اینکه دیگه روی بهتر بودنم کار نمیکردم اما یادم رفته بود چیزی بنویسم راجع بهش حالا وقتی دسته بندیش رو یهویی دیدم یادش افتادم. البته الان تصمیم گرفتم جزو دسته چیزای دیگه بذارمش.

توی این مدت با رژیم سعی کردم از لحاظ فیزیکی بیشتر جوری که دوست دارم باشم که خداروشکر خیلیم موفقیت‌آمیز بوده. البته نه اینکه چاق بودم قبلا و اینکه دوست دارم خیلی لاغر باشما نه، فقط کمی اضافه وزن داشتم که کمش کردم و الان هم لاغر لاغر نیستم که من اینجوری دوست دارم. البته هنوزم یه کم رژیم دارم . 

دیگه اینکه برای خودم رو دوست داشتن هم تلاش میکنم و میخوام یه رژیم فکری هفت روزه داشته باشم برای فکرای مثبت که انشاا... این یکی دوروزه شروعش میکنم.

 و قرآن خوندن هم جزو برنامم هست که خیلی دوسش دارم :) 

برنامه خوشگلی(!) هم دارم که زیاد سعی میکنم انجامش بدم. فعلا همینا باشه تا بعد :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۹
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">